סיור 6 הימים שלנו: זמנים נהדרים במדבר גובי – חלק מס ‘2

… המשך מתקופות נהדרות במדבר גובי, חלק מס’ 1

יום 4:

היום התחיל עם לחם קשיח ומעופש שבאמת היה עליו עובש. מה שלא היה בדיוק השיטה שכולנו רצינו להתחיל את יום הנהיגה של 7.5 שעות שלנו! כאשר שוב, קפצנו לטנדר וגם המשכנו מהגבעות המתגלגלות חזרה לנוף המדברי השטוח והמלוכלך. משום מקום לא הופיע סכום שהיה בו סופרמרקט מצויד בבירה צוננת! זו הייתה הבירה הקרה ביותר שראינו בעידנים כמו גם בחור הייתה התזמון הכי טוב. הורדנו את הבירה שלנו במדבר וגם המשכנו הלאה.

הגענו למחנה גר כמו גם החלטנו שכולנו גמלים אחרי 4 ימים של לא להתקלח, אז עשינו את הדבר הכי טוב הבא – כביסה. הגרביים שלנו כמו גם חולצות טי ספוגים במיכל של מי סבון בזמן שכולנו ישבנו סביב צ’ט, משחקים קלפים כמו גם נהנים מקפה כמו גם מהנופים של המדבר. אכלנו כמה קערות של מרק לקסה תוצרת בית (נודלס עם בקר כמו גם ירקות במרק נהדר) לפני שהלידו לישון.

מרק אטריות לארוחת ערב עם בקר כמו גם ירקות

יום 5:

זה ככל הנראה היה היום האהוב עלינו בטיול. זה היה רק ​​6 שעות נסיעה כמו שראינו כל כך הרבה דברים בדרך. ראינו משק בית אזורי של כעשרה אנשים מושכים משהו מאחורי הג’יפ שלהם. התברר שהם מתגלגלים צמר כבשים כדי להפוך אותו לקשיח, כמו מורגש, לטנה של גרם. ניק כמו גם קפצתי על האפשרות לקפוץ מהטנדר כמו גם לגלות מה הם עושים, בנוסף לשחק עם הילדים הסקרנים.

פרוות כבשים מתגלגלת כדי להרגישים את הבידוד על הגר
אותי עם 4 נשים מקסימות בחיק הטבע
לאחר מכן הלכנו למקדש סלע עם מערות, שם הסתתרו הנזירים בשנות השלושים של המאה העשרים, כאשר הממשלה הסובייטית המונגולית הרגה את כולם. זה היה אזור רגוע במיוחד. כשירדנו מההר, נתקלנו באדם אזורי. כולנו ישבנו במעגל כמו גם שלף את בקבוק ה”טנאף “שלו. זהו בקבוק מלא טבק, שבדרך כלל מבושם. כולם מנשים ועד נזירים בודהיסטים נחרת את הטבק הזה כמו גם זה מצוין לשמש כברכה. אז, הצטרפנו למסורות של מונגוליה כמו גם נחרנו קצת טבק מבחור אקראי באמצע המדבר! זה היה באמת אחד הדברים הגרועים ביותר אי פעם. האף שלי הריח כמו בושם של אישה זקנה כמו גם גרוני נשרף כשעה לאחר מכן.

יושב סביב עם גיא במדבר גובי ומוכן להתכונן לרחרח קצת טנאף!
משם הבאנו וגם ראינו משק בית נוסף באמת להרכיב גר! הגענו בדיוק בזמן כמו גם הצלחנו לסייע להם. זה היה תהליך כל כך מרתק כמו שאנחנו כל כך שמחים שהצלחנו לראות את הבית מפותח מהיסוד.

בניית גר
הגענו למחנה Ger שלנו כמו גם קיבלנו את פני הסבתא כמו גם סבא של המשפחה. זה היה הסטנדרט ביותר של משקי הבית שנשארנו איתם כמו שהם נוודים באמת. הוזמנו לבית הבית לחלב עיזים כמו גם לחם לפני שבדקנו את הגר.

בתוך גר הבית

לארוחת הערב, כולנו כמו גם המדריך שלנו כמו גם הנהג נפגשו באזור המטבח גר, כמו גם ארוחה סטנדרטית בשם Khuushuur, פנקייק שטוח ומטוגן ממולא בבשר. כולנו סיימנו כמו גם נהנו מבקבוק וודקה לפני ששיחקו קלפים כמו גם ללכת לישון. זה היה יום מדהים בגובי.

יום 6:

היום האחרון שלנו באזור הענק הזה היה נהדר גם כן. כולנו רצינו לנסות את סוס ערק, זה הרבה יותר אופייני לחלב המותסס. אז עצרנו במשק בית אזורי שהיה בו סוסים בחוץ כמו גם המדריך שלנו נכנס לשאול אם יש להם כמה. למרבה המזל הם עשו … למעשה, היו להם 2 חביות מלאות מזה. האם שפכה לנו 2 קערות גדולות לשתות אולם כולנו עשויים רק לנהל כמות קטנה ופתטית. הטעם היה באמת מלוח כמו גם חמוץ ולכן העברנו את הקערה שלנו למדריך שלנו שפשיל אותם עבורנו, כמו גם בסופו של דבר מעד מהגר! לא רק שהמבוגרים שתו את העראק, אולם הילד בן השנתיים כמו גם האישה בת ה -6 גם הטרקו את החלב המשוגע, לא יכולנו להאמין בזה!

תחתית למעלה! ברור שזה בסדר שילדים שנתיים לשתות אלכוהול במונגוליה!

כמו כן, משק הבית האזורי היה באמצע הדור של כבשים שהרגו, כמו גם מרסן עז. זה היה זמן החגיגה של נאדאם אז משק הבית התכונן למבקרים כמו גם לחגיגות. זה היה אזור כל כך מצויןאל חוויה כמו שאנחנו כל כך שמחים שעצרנו להצהיר היי שם למשפחה.

אנשים מונגולים משתמשים בכל חלק בחיה

המשכנו את הכונן שלנו כמו גם גילינו את עצמנו בחזרה באולאן באטור בשעות הערב המוקדמות. הודינו לנהג שלנו כמו גם מדריך כמו גם 6 מאיתנו גררו את גופנו המאובקים, המלוכלכים והמיוזעים במעלה המדרגות לאכסניה שלנו.

טיול במונגוליה לא יהיה מוחלט מבלי לצאת למדבר גובי. הנוף כה מגוון כמו גם המראות מצטיינים. אנחנו כל כך שמחים שהיו לנו 6 ימים במדבר כמו גם את כל החוויות הלא מציאותיות שעשינו. אנו מודים במיוחד על כך שהזמן שלנו בילה עם כמה אנשים מדהימים באמת, שעכשיו אנו חושבים להיות החברים שלנו.

קופץ לאושר במדבר גובי. תקופות נהדרות עם חברים מצוינים
בדוק את טיול המדבר Gobi שלנו Pt.2 וידאו!

כדי לראות חלק אחד מפרסום זה כמו גם וידאו לחץ כאן!

מדבר גובי, בדוק! הבא … חגיגת נאדאם בצטסרליג כמו גם טרקים כמו גם קמפינג לאורך נהר צ’ולוט.

בלוגי נסיעות של מונגוליה

אוהב את זה? להצמיד אותו! ?

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.